آیا برای خرید از گالری درنیکا حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:جهت سهولت در روند ثبت سفارش شما نیاری به ثبت نام و عضویت نیست ، بلکه زمانی که شما ادرس و مشخصات خود را برای خرید وارد می کنید ، خود به خود عضو سایت می شوید و می توانید با نام کاربری که شماره موبایل شماست و رمز ورود که برای شما پیامک خواهد شد وارد پنل کاربری خود شوید. سفارشات خود را ببینید و ازوضعیت خرید خود مطلع شوید.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ:بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید ، برای این کار کافی‌ است پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و در قسمت اطلاعات کاربری ، اطلاعات خود را ویرایش کنید.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ:لطفاً ایمیل های اسپم (spam) خود را چک کنید. توجه داشته باشید رمز جدید برای شما ارسال می گردد.

 آیا می‏ توانم به اطلاعات خرید ها ی قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:برای دسترسی به اطلاعات خرید ها ی قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه سفارش ها کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

 آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 آیا می‌توانم برای شخص دیگری از درنیکا خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ:  بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، می توانید آدرس و مشخصات شخصی که قصد تحویل سفارش به او را دارین وارد نمایید.

برای محصولاتی که نیاز به سایز بندی دارند چگونه سایز رو بگیریم؟

پاسخ:برای تعیین سایز به راهمای اندازه گیری دست در قسمت پایین سایت مراجعه کنید.آموزش اندازه گیری سایزدست

آیا محصولات طلا دارای فاکتور می باشند؟

پاسخ:بله.برای کلیه محصولات طلا فاکتور معتبر همراه با درج میزان وزن کار ارائه می شوند.

آیا جنس چرم محصولات مرغوب است؟

پاسخ:کلیه محصولات  درنیکا چرم گاو تبریز می باشند که مرغوب ترین چرم در ایران می باشد. با توجه به اینکه میزان کمی چرم در دستبند ها بکار رفته ما سعی کردیم بهترین چرم ممکن را تهیه کنیم.

زمان رسیدن محصولات چه مدت است؟

پاسخ:زمان رسیدن سفارشات بستگی به طرح انتخابی و شهر شما بین ۳ تا ۵ روز کاری زمان می برد.

آیا امکان اختصاصی سازی و تغییر طرح وجود دارد؟

پاسخ:بله هر گونه طرح و مدلی که مد نظر شما باشد در درنیکا قابل ساخت می باشد. اگر دستبندی را در جای دیگر انتخاب کردید با ارسال عکس آن به همکاران ما می توانید از امکان ساخت و قیمت آن مطلع شوید. ارسال عکس از طریق تلگرام با ایدی dornikagallery_ir و شماره 09054020195 می باشد.

ایا امکان سفارش دادن اسم با طرح دیگری وجود دارد؟

پاسخ:اگر اسمی در محصولات درنیکا انتخاب کردید و تمایل دارید مدل و رنگ دستبند آن عوض شود از طریق تلگرام تغییرات خود را به ما اعلام می کنیم تا محصول اختصاصی شما ساخته و ارسال شود.

من می توانم از یک ست فقط یک تیکه اش رو خرید کنم؟

پاسخ: البته که می توانید.ما در خدمت هستیم.

 آیا تعداد خرید از یک محصول در گالری درنیکا محدودیتی دارد؟

پاسخ: خیر ، در صورت داشتن موجودی ، کاربر محدودیتی در خرید محصول مورد نظر ندارد.

من فروشنده هستم و می خوام برای مغازه ام خرید کنم راهنمایی می کنید؟

پاسخ: با ما تماس بگیرید: 09054020195

چگونه می توانم هزینه سفارش را پرداخت نمایم؟

پاسخ: از طریق کارت به کارت مبلغ کالای مورد نظر را واریز کرده و برای ثبت اطلاعات سفارش خود از طریق پل های ارتباطی سفارش خود را ثبت کنند.این روش خرید شامل ارسال رایگان سفارشات بالای ۵۰ هزار تومان می باشد.

پل های ارتباطی:

telegram:@dornikagallery_ir

instagram: dornikagallery_ir

روش های تحویل کالا به چه صورت است؟

پاسخ:به کاربران محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. با وجود این، برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت آن پرداخت کنند، کابوک چرم این امکان را نیز فراهم آورده است.برخی از محصولات که قابلیت ارسال در محل را داشته باشند از طریق پست و تیپاکس برای شما ارسال شده و مبلغ کالا را در هنگام تحویل بسته خود پرداخت خواهید کرد. این روش خرید شامل ارسال رایگان نمی باشد.

کلیه محصولات از طریق پست ، تیپاکس و هواپیمایی ارسال خواهد شد.

*نکته :در صورتی که شما قصد دارید کسی در منزل متوجه خرید شما نشود می توانید با دادن آدرس نزدیک ترین دفتر پستی می توانید محصول را خریداری کرده و با دریافت کد رهگیری از ما به دفتر پست مراجعه و محصول خود را دریافت کنید

توجه: در صورتی که شما قصد دارید محصول خود را به صورت ضروری و اورژانسی و در کمترین زمان ممکن دریافت کنید با اضافه شدن ۳۰ تومان هزینه ارسال امکان رسیدن در این شرایط خاص وجود دارد. برای هماهنگی بیشتر در این خصوص حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید.

پیگیری سفارشات چگونه است؟

پاسخ: برای پیگیری سفارشات اگر کد رهگیری پست دریافت کردید و از طریق اس ام اس برای شما ارسال شده است می توانید با مراجعه به سایت رهگیری پست مسیر رسیدن محصول خود را مشاهده کنید.و در غیر این صورت با ما تماس بگیرید تا بخش پشتیبانی پیگیری سفارش شما را انجام دهد.
http:///itemtracking.post.ir

پل های ارتباطی:

telegram:@dornikagallery_ir

instagram: dornikagallery_ir

 اگرمحصولی که خریداری کرده‏ ام، ایراد فنی یا آسیب دید گی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ: لطفا برای هماهنگی های لازم ، با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

در صورت بازگرداندن محصول، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می شود؟

پاسخ: هنگامی که محصولی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش ، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.